Rimfire Central Firearm Forum banner
  • Whether you're a greenhorn or a seasoned veteran, your collection's next piece is at Bass Pro Shops. Shop Now.

Advertisement

Nieuw CZ 457 Range model

9.6K views 67 replies 41 participants last post by  oubeta  
#1 ·
#4 ·
#14 ·
Dat is zeker een mooi geweer.
Met 8,1# en 8,81# respectievelijk voor de 20" en 24" lopen en dan een richtkijker erbij, dan hebben we het over een serieus gewicht voor sommigen van ons oude knarren om mee te sjouwen. Ik zie mezelf niet met een van mijn Varmint MTR's door het bos sjouwen om op eekhoorns te jagen. :eek::rolleyes::LOL:

#24 ·
Dat is zeker een mooi geweer.
Met 8,1# en 8,81# respectievelijk voor de 20" en 24" lopen en dan een richtkijker erbij, dan hebben we het over een serieus gewicht voor sommigen van ons oude knarren om mee te sjouwen. Ik kan me niet voorstellen dat ik met een van mijn Varmint MTR's door het bos ga om op eekhoorns te jagen. :eek::rolleyes::LOL:
Dat begrijp ik. Ik heb het maar één keer geprobeerd om met mijn At One door het bos te lopen. Dat was genoeg voor mijn oude armen en rug.

#56 ·
Opgewonden om deze configuratie te zien! Ik heb een CZ 600 Range in .308 en ben dol op die kolf! View attachment 468674
Wat voor soort afneembare magazijnen gebruikt de CZ600 Range? Zijn ze AI-patroon of eigendom van CZ?

Natuurlijk onthulde een blik op de CZ-USA-website ook de CZ600 Lux. Zowel de Range als de Lux met Remington 700 scope mounting compatibiliteit is een GROTE plus.

#20 ·
Ik heb net met Austin van CZ USA gesproken. Hij vertelt me dat er op dit moment geen definitieve plannen zijn om de 457 Range in de VS te introduceren, maar moedigde me aan hen te volgen op sociale media, aangezien ze daar alle aankondigingen over de release zouden doen. Ik heb ook gevraagd of alleen de kolf besteld kon worden... nee.

#21 · (Edited)
Ik denk dat ik hier eigenlijk wel in geĂŻnteresseerd zou zijn ... als het in staat zou zijn om aan de prijsvereiste van de ARA-fabrieksklasse te voldoen. Ik heb erover nagedacht om er een op te zetten voor dat spel.
... en toen las ik de bovenstaande post, en in mijn hoofd hoor ik Emily Litella zeggen: "Laat maar zitten."
CZ, soms maak je me verdrietig.

#26 ·
Toen de 457 voor het eerst werd aangekondigd, was het de MTR die mijn aandacht trok, omdat het ontwerp van de kolf overeenkwam met de tweedehands AnschĂĽtz 54.18 die ik had gekocht. Ik had het geluk om een MTR te bemachtigen van een mede RFC-lid en ben er erg blij mee.

Ik heb de Range-kolf (centerfire-versie) zoals het hout onderzocht en was bijna klaar om er een te kopen, maar ik ben afgehaakt vanwege de prijs. Ik heb geen verstelbare kam nodig, omdat ik mijn scopes zo laag mogelijk monteer. De uitsparing (ik weet zeker dat daar een naam voor is) in de onderkant van de kolf werkt niet goed met mijn bench-opstelling - dus ik geef de voorkeur aan de MTR-kolfstijl.

Ik persoonlijk zou de MTR-kolf niet ruilen voor de Range-kolf, maar dat ben ik dan. We hebben allemaal onze eigen voorkeuren. Leuk om een andere optie te hebben.

#32 ·
Na de aandelen nog eens bekeken te hebben... Ik wou dat ik een bovenaanzicht van de aandelen kon zien om te zien of het een rechtse offset heeft. Als het inderdaad een offset voorraad heeft, lijkt het me dat een decoupeerzaag en wat zorgvuldig knutselen uw MTR-voorraad heel dicht bij dezelfde zou brengen. Minus natuurlijk het laminatiegedeelte. Ondertussen zal de Pro Varmint-voorraad de behoefte moeten vervullen - voor een veel goedkopere prijs, durf ik te wedden.

#38 ·