Ik hoopte een van hun echt lange lopen te kunnen gebruiken voor een build.
Whether you're a greenhorn or a seasoned veteran, your collection's next piece is at Bass Pro Shops. Shop Now.
Weet niet of GM er nog meer gaat maken, maar deze jongens Rimfire Sports & Custom hebben nog een paar gm-lopen op voorraad, maar geen 28 sIk heb al geruime tijd de nieuwe 10/22-lopen op de website van Green Mountain gecontroleerd. Bijna allemaal zijn ze niet op voorraad en blijven ze niet op voorraad.
Weet iemand of Green Mountain nog 10/22-lopen maakt? Gewoon een beetje bezorgd...
Ik hoopte een van hun echt lange lopen te gebruiken voor een build.
Ze hebben een 24 inch gefluteerde sporter en een 24 inch lopend zwijn. Het lopende zwijn is uitstekend.Ik hoopte op een 28. Ik zal ze bekijken. Bedankt.
Hier is het. Langste GM die ik ken. Naar mijn begrip zal GM de garantie niet nakomen als deze niet rechtstreeks bij hen is gekocht. Ik heb er 3 die ik hier heb gekocht en nog nooit de garantie nodig gehad.Ik heb al geruime tijd de nieuwe 10/22-lopen op de website van Green Mountain gecontroleerd. Bijna allemaal zijn niet op voorraad en blijven niet op voorraad.
Weet iemand of Green Mountain nog 10/22-lopen maakt? Gewoon een beetje bezorgd...
Ik hoopte een van hun echt lange lopen te gebruiken voor een build.
Jammer als ze afstappen van het maken van deze 10/22 barrels, ik denk dat hun barrels traditioneler zijn (wat ik leuk vind), maar dat past misschien niet bij de vraag met alle nieuwere spullen die er zijn.Ik keek toevallig eerder vandaag op de site van Green Mountain - ik kijk af en toe of de semi-mythische 28-inch roestvrijstalen bull barrel op voorraad is.
Het goede nieuws is dat er tot eind april 10% korting is op alles; het slechte nieuws is dat er maar een paar 10/22 barrels op voorraad zijn. Als je echter op zoek bent naar een van die artikelen op voorraad, geniet dan van de korting!
Voor de goede orde, ik zag ook een aankondiging op de site die luidde: "We hebben momenteel geen voorraaddatum voor onze
niet-voorradige onderdelen. Onze excuses voor het ongemak. Bedankt voor uw geduld." Ik weet niet zeker of dat goed of slecht is voor de toekomstige productie.
Bedankt voor het artikel!Ik kwam in maart een interview tegen met de eigenaar van Green Mountain, en een van zijn opmerkingen was dat 90% van hun zaken naar industriële klanten gingen. Niet verrassend dat hun retailkant mogelijk wat beschikbaarheidsproblemen heeft als hun focus op contractverkoop ligt. Ik denk dat we hopen dat de lopen die we zoeken weer in het productieschema komen.
Building Better Rifle Barrels | Hunting Retailer
Dit zou goed nieuws kunnen zijn.Ik weet niet zeker wat dit zal betekenen voor de verkoop van Green Mountains eigen vaten. Ik gok dat de beschikbaarheid niet beter zal worden. Ik kan T/C niet echt kwalijk nemen dat ze ze willen.
Thompson Center koopt Green Mountain Barrel
1. Ik ben gefascineerd door lange 10/22 lopen sinds Urban Rifle Supply vroeger 29 inch lopen verkocht.Laat me mijn totale onwetendheid tonen: Wat ter wereld zou het voordeel zijn van een 28 inch .22 LR loop?
Ik hoop het wel... Ik zou graag een T/C LVT zien, met een 19-inch SS GM HT-loop vanaf de fabriekIk vraag me af of de TCR 10/22 een comeback zal maken? Die worden zeer gewaardeerd. Dit zou interessant nieuws kunnen zijn wat betreft 10/22 lopen.