Ik vroeg me af of iemand alternatieven kent voor de Magpul Takedown Backpacker kolf, Sling "Kit"?
Whether you're a greenhorn or a seasoned veteran, your collection's next piece is at Bass Pro Shops. Shop Now.
Ik heb een riem met de snelsluitknoppen. Maar ik ben op zoek naar de inzetbeker die op de kolf wordt gemonteerd om de riemknop in te laten klikken en aan de kolf te bevestigen.Waar ben je naar op zoek? De socket? Het draaibare deel met drukknop?
Oké, snap het, dat is een goed idee over het koord door de lussen.Ben er net geweest, Cabela's had er een paar, heb dat gedaan; ben het er volledig mee eens. Stel voor om gewoon te wachten.
Tenzij degene die je krijgt met een schroevendraaier zijn vastgezet (vraag niet), moet je een diepe socket hebben/gebruiken om hem vast te draaien.
Royal PITA, hoe je het ook bekijkt. De klantenservice van Magpul was echter uitstekend!!
In de tussentijd, als je absoluut een riem nodig hebt (en dat niet hebt), gebruik dan een koord dat door een stuk tuinslang gaat, vastgezet met een dikke knoop.
Ben er net geweest, Cabela's had er een paar, heb dat gedaan; helemaal mee eens. Stel voor om gewoon te wachten. Tenzij degene die je krijgt met een schroevendraaier zijn vastgezet (vraag niet), moet je een diepe dop hebben/gebruiken om hem vast te draaien. Royal PITA, hoe je het ook bekijkt. De klantenservice van Magpul was echter uitstekend!! In de tussentijd, als je absoluut een sling nodig hebt (en dat niet doet), gebruik dan een koord dat door een stuk tuinslang is gehaald, vastgezet met een dikke knoop.Alternatieven voor de Magpul Takedown Backpacker kolf, Sling "Kit"? Het is de snelsluiting en Magpul heeft deze niet op voorraad. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ze behoorlijk prijzig zijn voor een klein stukje metaal.