Rimfire Central Firearm Forum banner
  • Whether you're a greenhorn or a seasoned veteran, your collection's next piece is at Bass Pro Shops. Shop Now.

Advertisement

Alternatieven voor de Magpul Sling Kit voor de Takedown Backpacker Stock?

6.4K views 14 replies 8 participants last post by  NighthawkGS  
#1 ·
Ik vroeg me af of iemand alternatieven kent voor de Magpul Takedown Backpacker kolf, Sling "Kit"?

#6 ·
Waar ben je naar op zoek? De socket? Het draaibare deel met drukknop?
Ik heb een riem met de snelsluitknoppen. Maar ik ben op zoek naar de inzetbeker die op de kolf wordt gemonteerd om de riemknop in te laten klikken en aan de kolf te bevestigen.
Magpul verkoopt een kit, maar ze zijn uitverkocht en behoorlijk prijzig voor wat ze zijn.
Kit #2 is blijkbaar alleen bedoeld om aan de tegenovergestelde kant te monteren om ambidextreuze montage mogelijk te maken. Kit #1 is uitverkocht. En het is me niet duidelijk of Kit #1 de moer/bout hardware bevat voor montage, aangezien Kit #2 slechts één beker bevat.

Ben er net geweest, Cabela's had er een paar, heb dat gedaan; ben het er volledig mee eens. Stel voor om gewoon te wachten.
Tenzij degene die je krijgt met een schroevendraaier zijn vastgezet (vraag niet), moet je een diepe socket hebben/gebruiken om hem vast te draaien.
Royal PITA, hoe je het ook bekijkt. De klantenservice van Magpul was echter uitstekend!!

In de tussentijd, als je absoluut een riem nodig hebt (en dat niet hebt), gebruik dan een koord dat door een stuk tuinslang gaat, vastgezet met een dikke knoop.
Oké, snap het, dat is een goed idee over het koord door de lussen.
Bedankt.

#5 ·
Alternatieven voor de Magpul Takedown Backpacker kolf, Sling "Kit"? Het is de snelsluiting en Magpul heeft deze niet op voorraad. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ze behoorlijk prijzig zijn voor een klein stukje metaal.
Ben er net geweest, Cabela's had er een paar, heb dat gedaan; helemaal mee eens. Stel voor om gewoon te wachten. Tenzij degene die je krijgt met een schroevendraaier zijn vastgezet (vraag niet), moet je een diepe dop hebben/gebruiken om hem vast te draaien. Royal PITA, hoe je het ook bekijkt. De klantenservice van Magpul was echter uitstekend!! In de tussentijd, als je absoluut een sling nodig hebt (en dat niet doet), gebruik dan een koord dat door een stuk tuinslang is gehaald, vastgezet met een dikke knoop.

#7 ·
Ik heb de sockets. Ik weet niet zeker hoe je ze op de Magpul-kolf bevestigt, maar ik boor over het algemeen een gat om de cup in de kolf te steken. Ik lijm hem er gewoon in met epoxy of gebruik een korte schroef en epoxy, afhankelijk van de diepte van het beschikbare materiaal. Als je er maar één nodig hebt, stuur me dan je adres en ik zal er een in de post gooien. Als je hem erin lijmt met epoxy, komt hij er niet meer uit. Laat het me weten. Hier is een foto van een met een kolf waar ik er een in heb geëpoxeerd.

Attachments

#8 ·
Grg: Oh interessant, dat is geen slecht idee. Ik waardeer uw aanbod om er een op te sturen. Ik zou daarop ingegaan zijn, maar gisteravond kon ik er een vinden en bestellen bij Primary Arms online. Dat is erg vriendelijk van u om aan te bieden. Naar verluidt wordt Kit #1 geleverd met montagehardware. Zo niet, dan zal ik waarschijnlijk de epoxy-methode gebruiken, zoals u vermeldt. Dank u!

#11 ·
Dus, het bovenstaande geeft je lichtgewicht, kosteloze bevestigingspunten voor conventionele QD-slingers. Werkt erg goed.

Als je niet houdt van hoe een sjorring werkt met de Magpul-bevestigingspunten, en dat doe ik niet, dan is er iets anders dat je kunt doen.

Als je een schoenveter of leren veter 2-3 keer om de loop wikkelt, zal deze binden en ongeveer op zijn plaats blijven. Dan heb je een plek om een sjorring te monteren net boven de plastic voorkant, in de buurt van de basis van de loop, voor een volledig conventioneel scenario met een geweersjorring. Dit is enorm beter voor mij geweest. Ik heb nog niet vastgesteld of dit enig verlies van nul veroorzaakt, wat heel goed mogelijk is. Verlies van nul is al een mogelijk probleem met het demontagesysteem bij gebruik van op de ontvanger gemonteerde Tech-Sights of iets dergelijks.

(De Tech-Sight TSR 100 is fantastisch en voor mij een zeker verlies van nul waard; ik denk dat de TSR 200 misschien een betere keuze is voor de demontage, vanwege de gemakkelijkere vizieraanpassing.)