Vandaag eindelijk naar buiten gegaan om met mijn nieuwe CZ 457 Varmint MTR te schieten
Omstandigheden;
Temperatuur 93 F
Vochtig
Winderig, rukwinden 20-30 uit zuid-zuidwesten
Schieten van zuid naar noord
50 yards van Cadwell Rock en Cadwell achtertas.
Vortex Diamondback 5-24x50 FFP
Schoot wat Aguila HV om op papier te komen en de richtkijker dichtbij te krijgen. Groepeerden ongeveer zoals ik zou verwachten.
Vervolgens schoot ik CCI Standard Velocity
Vervolgens CCI Target Red Stripe, ik was behoorlijk onder de indruk van deze 15-schotsgroep.
En tot slot Norma Tac-22 Red Box, hier was ik ook blij mee.
Ik ben tot nu toe erg blij, gezien de wind. En de eerste keer buiten. Het geweer is standaard, ik heb de trekker niet afgesteld. Gebruikte een 15 MOA Warme picatinny rail en Weaver Grand Slam ringen. Ik ben van plan om zondag naar buiten te gaan. Hopelijk is het dan niet zo winderig. Ik heb wat Eley-smaken om te testen en wat SK Rifle Match (de rode). Dit geweer wordt geweldig als ik mijn steentje kan bijdragen.
Omstandigheden;
Temperatuur 93 F
Vochtig
Winderig, rukwinden 20-30 uit zuid-zuidwesten
Schieten van zuid naar noord
50 yards van Cadwell Rock en Cadwell achtertas.
Vortex Diamondback 5-24x50 FFP
Schoot wat Aguila HV om op papier te komen en de richtkijker dichtbij te krijgen. Groepeerden ongeveer zoals ik zou verwachten.
Vervolgens schoot ik CCI Standard Velocity
Vervolgens CCI Target Red Stripe, ik was behoorlijk onder de indruk van deze 15-schotsgroep.
En tot slot Norma Tac-22 Red Box, hier was ik ook blij mee.
Ik ben tot nu toe erg blij, gezien de wind. En de eerste keer buiten. Het geweer is standaard, ik heb de trekker niet afgesteld. Gebruikte een 15 MOA Warme picatinny rail en Weaver Grand Slam ringen. Ik ben van plan om zondag naar buiten te gaan. Hopelijk is het dan niet zo winderig. Ik heb wat Eley-smaken om te testen en wat SK Rifle Match (de rode). Dit geweer wordt geweldig als ik mijn steentje kan bijdragen.