Rimfire Central Firearm Forum banner
  • Whether you're a greenhorn or a seasoned veteran, your collection's next piece is at Bass Pro Shops. Shop Now.

Advertisement

Vudoo-onderdelen......Er is misschien hoop!!

3.8K views 36 replies 19 participants last post by  RAVAGE  
#1 ·
Voor iedereen die zich zorgen maakt over onderdelen om hun Vudoo's aan de praat te houden, kan dit van enige hulp zijn. Dit is gepost door @RAVAGE op Sniper's Hide.

Oké, het is dus vrij eenvoudig om te zeggen dat de afgelopen drie weken behoorlijk interessant zijn geweest. Een deel van wat interessant is, is de reeks reacties, opmerkingen, zorgen, enzovoort, op iets dat deze gemeenschap heeft beïnvloed, maar over het algemeen betekent het voor mij de impact van wat een aantal jaren geleden begon, is aanzienlijk geweest. Ik zal dat hier niet allemaal opsplitsen, maar wat ik wel zal zeggen is dat er een heel specifiek resultaat is met betrekking tot de impact van wat jaren geleden begon en het nieuws dat we allemaal een paar weken geleden ontvingen en uiteindelijk heeft het de potentie om ongelooflijk goed te werken voor de verbetering van wat we genieten als we het goed beheren.

Hoewel het de afgelopen drie weken rumoerig is geweest, begon het in werkelijkheid voor mij meer dan zes maanden geleden via verschillende dingen die leidden tot de sluiting van de deuren bij VGW, maar tijdens al het lawaai, de angst, de onzekerheid, enz., in de gemeenschap, werd mijn aandacht elders gericht als een kwestie van waar en waarom ik bereid was mijn aandacht op te richten.

Maar voordat ik inga op wat er gaat komen, zal ik vragen: wat gebeurt er als we wachten? Wat gebeurt er als we niet handelen? Wat gebeurt er als er een onvermogen is om te grijpen wat ik bedoel als ik zeg: "verbetering?" Twee dingen... de eerste is het handhaven van de status quo in de gemeenschap, en de tweede, helaas, is om achteruit te gaan. Wat we in de loop der jaren hebben leren kennen, is hoe we de mogelijkheden van een mid-lock randvuuractie kunnen benutten. De 40X was de weg, maar nooit betrouwbaar als herhaler en dat veranderde voor de gemeenschap vanaf augustus 2017. Kort na de intro deden twee andere bedrijven wat? Dat eeuwenoude proces van R&D... Ripoff en Duplicate (ik ben beschrijvend, niet kritisch, ze hebben geweldig werk geleverd). Dus meer mid-lock randvuuracties kwamen op de markt.

Dus nu, als wat wordt aanbevolen in bericht #11.205 gebeurt, gebeurt het omdat iemand de status quo acceptabel heeft gemaakt. Iemand stond de arrogantie toe van degenen die deel uitmaakten van het probleem en niemand in deze gemeenschap kent, om de weg te dicteren wanneer ze verdomd goed en klaar zijn en de markt nooit zal worden geduwd naar wat als een vooruitgang wordt beschouwd. De optie om achteruit te gaan, is om de route te volgen van minstens twee bijna identieke 40X-kopieën, wat betekent dat we in een aantal jaren niet erg ver zijn gekomen.

Voordat ik naar het deel ga waar jullie op wachten, zal ik zeggen dat ik deze thread in augustus 2017 ben begonnen. Ik houd de thread als een voortzetting van VEEL geschiedenis en als een meetinstrument voor hoe ver we dit ding kunnen brengen, maar het heeft nu een nieuwe naam. Ik weet nog niet zeker wat ik met de Single Shot-thread moet doen, maar ik zal daar nog minstens een dag op wachten. Mijn eerste gedachten zijn om het te verwijderen en het Single Shot-onderwerp in deze thread te verplaatsen door iedereen die een vraag, opmerking of nieuws over de Single Shot heeft, het gewoon te laten plaatsen.

Dus nu, wat is het pad? Ik heb een bedrijf opgericht genaamd DeLane Development Group, LLC. Wat ik heb besloten op basis van tonnen outreach van deze gemeenschap en veel onderzoek is, ik ga de huidige Vudoo-eigenaren ondersteunen door reserveonderdelen van hoge kwaliteit te leveren om uw huidige geweren te laten draaien zolang u ze wilt schieten. Ik worstelde met deze beslissing, maar ik kan het platform niet verlaten en ik zal de gemeenschap die me door de jaren heen heeft gesteund, niet verlaten. Ik zal zeggen, ik doe de onderdelen niet omdat het iets met geld te maken heeft, het is waarschijnlijk een break-even onderneming, maar ik heb het gevoel dat ik het verschuldigd ben aan de mensen die hun vertrouwen hebben gesteld in iets waar mijn naam op staat. Ik ben niet van plan om veel voorraad aan te houden, maar zeker genoeg om snel te verzenden en zal het aanvullen als het zinvol is.

Ten tweede zal ik de volgende generatie true-to-scale randvuuractie introduceren die is ontworpen om de envelop verder te duwen dan die van de mid-lock. Deze actie zal een van de drie beschikbare randvuuracties zijn (waarvan er geen op de 40X gebaseerd zal zijn) die een veelheid aan platforms zal gebruiken. Vanwege de reactie die ik waarschijnlijk zal krijgen van sommigen die dit niet als goed nieuws zullen opvatten, is dit alle details die ik op dit moment bereid ben te verstrekken.

Volgende stappen. Degenen die geĂŻnteresseerd zijn in reserveonderdelen kunnen contact met mij opnemen via: mbush@delanedevgroup.net. Zoals ik in 2015-'16 deed met het assembleren en verzenden van tijdschriften en het uitvoeren van 40X Repeater Conversions, zal ik een logboek bijhouden en afzonderlijke onderdelen verzenden op basis van welke onderdelen worden besteld. Ik zal ook onderdelensets maken van de meest gebruikte onderdelen en die kit heeft een eigen onderdeelnummer. Zoals ik in minstens een paar berichten heb vermeld, heb ik de onderdelen die ik had weggegeven aan jongens die zich vroeg meldden, dus ik zal morgen beginnen met het opbouwen van de inventaris. Degenen die mij niet e-mailen, kunnen mij via PM bereiken en we kunnen de dialoog ook in deze thread gaande houden. De bedoeling van mijn aankondiging is om wat ademruimte te bieden voor degenen die contact hebben opgenomen en degenen die zich zorgen hebben geuit over onderdelen op verschillende forums.

Nu, hoe kunnen jullie mij helpen? Ten eerste, ik doe geen mainstream social media zoals Facebook, Instagram, etc. Op een gegeven moment zal ik een DeLane Development Group FB-pagina maken, maar totdat ik aankondig dat deze actief is, verspreid dan het woord op social media voor degenen die er angstig over zijn. Ik heb verschillende screenshots ontvangen waar het onderwerp de beschikbaarheid van onderdelen is, dus ik ben me ervan bewust dat de zorg wijdverbreid is.

Ten slotte zal ik niet langer over Vudoo (het bedrijf) praten of details over hun toekomst, speculatie over wat er is gebeurd, enz. vermaken. Ik zal echter de geweren bespreken voor zover het gaat om het ondersteunen ervan door middel van onderdelen of andere technische/functionele vragen. Mijn focus is om vooruit te gaan en me te concentreren op wat specifiek ten goede komt aan deze gemeenschap. Als ze heropenen, verhuizen, wat dan ook; geweldig, ik wens ze het beste, maar voor mij is verhuizen en heropenen van geen belang, aangezien ik alleen maar geĂŻnteresseerd ben in het bevorderen van wat we allemaal leuk vinden.

Van hieruit stel ik me voor dat het slechts enkele seconden zal duren voordat de sluizen opengaan, dus ik ben vastgebonden en klaar om te gaan.

Bedankt aan jullie allemaal... hier gaan we.

MB
DeLane Development Group, LLC

Laatst bewerkt: 57 minuten geleden
"Wat je ook doet, werk van harte, alsof voor de Heer en niet voor mensen"

#8 ·
Dit is uitstekend nieuws voor alle huidige eigenaren, potentiële verkopers of kopers van bestaande Vudoo-vuurwapens.
Het is verstandig dat de huidige eigenaren nu reserveonderdelen bestellen, terwijl de mogelijkheid om ze te krijgen er lijkt te zijn!
Neem zeker contact op met Mike en haal de reserveonderdelen zolang het kan

#11 ·
Voor zover ik begrijp, zal het even duren voordat Mike op gang komt met alle reserveonderdelen en tijdschriften.
Klopt, maar het proces verloopt soepel en verloopt zeer goed. Er is één noodzaak geweest van meer dan 100 e-mails en PM's, dus ik vervul het kosteloos uit een kleine inventaris die ik door de jaren heen heb onderhouden. Degenen die geen noodbehoeften hebben, zullen onderdelen beschikbaar hebben en op de hoogte worden gehouden van de tijdlijn.

MB

#14 ·
Een kleine update gepost door MB op Sniper's Hide.

Morgen, mensen,
De respons is enorm geweest en ik waardeer de e-mails en PM's. De productie draait op volle toeren voor veel van de kleine onderdelen en ik heb vandaag nog wat te doen aan de rest. Ik ben bezig met het opzetten van een clearing house om onderdelen naar Australië te krijgen en ben van plan om met Insite samen te werken om onze Canadese broeders te bedienen.

Bedankt aan degenen die het woord hebben verspreid in gebieden van sociale media die ik vermeed, maar het toetreden tot FB is een geweldig hulpmiddel gebleken voor deze inspanning. Kortom, het internet ontploft en ik ben onder de indruk van hoe hecht deze gemeenschap werkelijk is.

Bedankt en blijf op de hoogte....

MB

"Wat je ook doet, doe het van harte, als voor de Heer en niet voor mensen"
Kolossenzen 3:23

#15 ·
Even voor de duidelijkheid, omvat de onderdelenlevering de V22s? Ik ben dol op mijn single shot Vudoo, het is mijn metalen silhouetgeweer en ik hoop reserveonderdelen te bemachtigen zoals extractors/ejectors/ bolt release/ firing pin en veren. Ik begrijp dat Mike dit net heeft aangekondigd, dus ik wacht een paar weken, maar ik wilde vragen of V22s-onderdelen inbegrepen zijn.

#16 ·
Om even duidelijk te zijn, zullen de onderdelen de V22's bevatten? Ik ben dol op mijn single shot Vudoo, het is mijn metalen silhouetgeweer en ik hoop reserveonderdelen te bemachtigen zoals extractors/ejectors/ bolt release/ firing pin en veren. Ik begrijp dat Mike dit net heeft aangekondigd, dus ik wacht een paar weken, maar ik wilde vragen of V22's onderdelen inbegrepen zijn.
Stuur Mike een e-mail? mbush@delanedevgroup.net

#30 ·
Phil Cashion van Masterpiece Arms (MPA), die een Vudoo-actie met merknaam gebruiken in hun randvuurwapens, heeft opgemerkt dat ze onderdelen beschikbaar hebben voor de Vudoo. Als jullie ze niet kennen, zijn Phill en Woody goede mensen en bereid om op alle mogelijke manieren te helpen.
Ja, het zijn goede mensen. Heb contact met hen opgenomen over mijn lopende geweerkonstructie en alles is goed. Zeiden me dat onderdelen, service en garantie er allemaal zullen zijn bij mijn constructie.

#31 ·
Masterpiece Arms to the rescue voor Vudoo rifle-eigenaren. Phil heeft dit net op de Vudoo-eigenarenpagina geplaatst:
“Aan allen, we hebben nu enkele Vudoo-reserveonderdelen op onze website. Zoals u weet, gebruiken we de Vudoo 360 Action onder een markeringsvariantie voor onze MPA Elite Rimfire-geweren. Zoals u misschien ook weet, zijn we een vrij grote productiefaciliteit met meer dan 40 CNC-machines op beide locaties. Ik wil de regels van de groep niet overtreden, maar ga gewoon naar de MPA-website, kijk onder het pictogram BA Rifles, dan "Rimfire", dan "Rimfire Parts".”
Binnenkort meer onderdelen en andere interessante items.

#33 ·
Als je op FB zit, kom dan eens kijken en word lid van mijn privé groep om op de hoogte te blijven van de laatste info over V-22 onderdelen en wat er nog meer komt. De groep is zichtbaar, maar je moet wel de goedkeuring krijgen.

MB
Als we niet op FB zitten en dat ook niet van plan zijn, is er dan een ander kanaal waarop we op de hoogte kunnen blijven wanneer de nieuwe V22 onderdelenkits beschikbaar komen? Ik ben er in ieder geval één, maar zou een manier moeten vinden om op de hoogte te blijven, of het nu een vastgepind forumdraadje is, een e-maildistributielijst, etc.

#34 ·
MB, heel erg bedankt voor je werk om dit samen te stellen. Ik ben dol op mijn V22-repeater en wil hem graag houden, dus het hebben van een onderdelenbron is geweldig.

Als we niet op FB zitten en dat ook niet van plan zijn, is er dan een ander kanaal waarop we op de hoogte kunnen blijven wanneer de nieuwe V22-onderdelensets beschikbaar komen? Ik ben er in ieder geval één of misschien twee kits voor, maar zou een manier moeten vinden om op de hoogte te blijven, of het nu een vast forumonderwerp is, een e-maildistributielijst, enz.
Deze twee threads op Sniper's Hide kunnen u wellicht helpen, meneer.

#37 ·
Hallo! Ik heb een heel mooi Vudoo 22s Team Rifle met wat ik denk een gen. 3, 360 bout is. De slagpin brak af aan de boutkop, dus ik probeer onderdelen of een hele nieuwe bout te vinden om dit probleem op te lossen. Alle hulp of advies zou welkom zijn. Bedankt!
Stuur een e-mail naar mbush@delanedevgroup.net en ik zal het voor je regelen.

MB