Zijn er nog beschikbaar? Ik heb veel gezocht en kan er geen vinden en kan geen informatie vinden over hoe de loop te veranderen.
Whether you're a greenhorn or a seasoned veteran, your collection's next piece is at Bass Pro Shops. Shop Now.
Heb je een Ruger loop gebruikt toen je je swap deed? Is dit iets dat je voor iemand anders zou willen doen? Ik weet dat het niet helemaal kosteneffectief is, maar om uiteindelijk een unieker geweer te hebben dat goed schiet, is het me waard.In tegenstelling tot een 10/22 of CZ457 is het vervangen van de loop niet triviaal op een RAR. Het zou je een dag werk kosten plus de kosten van een aftermarket loop als je die route zou volgen. Na er twee te hebben gedaan, kon ik nog steeds geen loop verwijderen, inkorten, opnieuw kameren, extractor slots frezen en in minder dan 6 uur weer in elkaar zetten. Natuurlijk kan ik de kosten van mijn tijd en geld altijd rationaliseren in het plezier van een hobby.
De RAR-kolf is behoorlijk flexibel, dus misschien wil je die ook vervangen. Binnenkort heb je meer dan $ 1.000 in een $ 300 geweer. Afhankelijk van wat je doelen zijn, zou ik je aanmoedigen om te beginnen met een beter geweer als basis om op te bouwen. Welnu, mijn Tikka T1x schiet zo goed, ik weet niet zeker waar ik moet beginnen met het "verbeteren" ervan. Ik ben echter geen competitieve bench-rest schutter, dus wat ik geweldig vind en wat zij geweldig vinden, is waarschijnlijk niet hetzelfde.
Ik heb een RAR .22 lr. Hij is gemakkelijk eekhoofd-kop-nauwkeurig op 50 yards. Savage Mk 2 is ook mooi en minstens zo nauwkeurig.Ik dacht dat dat de reden was dat er geen aftermarket lopen waren voor de RAR en geen info over hoe de loop te verwijderen. Ik heb een 10/22 waarvan ik de fabrieksloop moest vervangen omdat hij zo slecht schoot. Ik heb niet veel vertrouwen in fabrieksloop op de meer budgetvriendelijke wapens. Ik dacht dat als ik een RAR kocht, de loop vervangen zou moeten worden.
De mijne is hetzelfde: kolf extreem gevoelig voor druk op de onderarm, op de pols, op de wang, op de achterste zak. Hij schiet recht genoeg, wanneer al deze dingen consistent zijn. De kolf maakt het een onstuimig geweer om constant mee te schieten, maar dit onstuimige gedrag dwingt me ook om consistenter te zijn.De kolf heeft een zeer zwakke pols. In een rust zou je je vinger op de pols kunnen leggen en de kruisdraden op en neer kunnen zien gaan.
Mijn RPR schoot out of the box een beste 6 moa (na het testen van 16 verschillende soorten munitie). De boutbeweging was verschrikkelijk en het kostte bijna een bankschroef om de veiligheid aan en uit te zetten. Mijn 10/22 was erger. Beide werden gekocht tijdens covid. Ruger nam niet eens de telefoon op en reageerde ook niet op e-mails op dat moment. Opnieuw geprobeerd per e-mail (na een paar keer meer dan 30 minuten aan de telefoon te hebben gewacht), heb al een paar weken geen antwoord gekregen. Het polijsten van de bout, de ontvanger, de veiligheidsstang en het lappen van de loop verbeterde de nauwkeurigheid van de RPR tot 3/4 moa. De 10/22 heeft een nieuwe loop en ontvanger nodig.Het zou fijn zijn als ze zouden worden opgezet om 10/22 of zelfs 77/22 lopen te nemen. De mijne schieten allemaal uitzonderlijk goed, dus de enige aantrekkingskracht zou zijn om groepen na te jagen of een specifieke configuratie.
Kan de loop niet gemakkelijk worden verwisseld op de precisieversie? Vraag me af wat het zou kosten om die actie in een conventionele kolf te laten vallen. Zoals gezegd, misschien goed geld gooien naar iets om gewoon anders te zijn.
Mijn advies is om met een beter geweer te beginnen. Ik heb er 2 Ruger's gekocht tijdens covid. De RPR was slecht (schoot 6 moa met de beste munitie uit 16), de 10/22 was verschrikkelijk (schoot 8 ft naar links op 50 yards, verwijderde en herinstalleerde loop en het schoot 1 ft naar rechts). Heb na talloze pogingen nooit antwoord gekregen van Ruger.Zijn er nog beschikbaar? Ik heb veel gezocht en kan er geen vinden en kan geen informatie vinden over hoe ik de loop moet verwisselen.
Echt dol op de benchrest!Dit is mijn Amerikaan met de 10-22 target loop. $130 voor de loop en $150 voor de smid om hem te passen en te kameren.
View attachment 459312 View attachment 459313 Eén target CCI mini-mags de andere SK rifle match
View attachment 459314 View attachment 459315 50 yards dezelfde dag
Rich
Die limited edition Talo is een mooi uitziend geweer. Mooier dan mooi hout!Ik stond op het punt de mijne ook af te schrijven en iets anders te kopen. Maar ik ben erin gedoken om te zien wat er gedaan kon worden om het beter te maken. Het is een standaard Amerikaanse 20", plastic kolf, rond 2016 of zo denk ik.
Het schoot groepen van 1 1/2 - 2" met cci minimags en iets kleiner met doelmunitie. Maar het had altijd een paar uitschieters in elke groep. Ik begon met het gebruik van JB bore paste en polish op de loop, maar het veranderde niet veel. Toen begon ik de instellingen van de kolfbout te tweaken en vond de beste groepen bij 30 inch pond achter, 25 voor. Had nog steeds uitschieters, maar niet zo ver weg.
Ik bestelde en installeerde vervolgens de bout- en trekkerschijven van Triggershims.com en nu geen uitschieters meer. Groepen variëren van ongeveer 1/2" tot 1" afhankelijk van de munitie. Dus ongeveer de helft van wat het was, kostte slechts een paar dollar en wat tijd. In dit geweer had het .008 shims nodig voor de bout en .010 voor de trekker.
Ik heb net mijn tweede American opgehaald, een roestvrijstalen en walnoot Talo-editie en die had slechts .0015 boutshims en .006 voor de trekker nodig. Hij schiet net zo goed, zo niet beter dan de eerste. Ik heb alleen beter weer en meer tijd nodig om ze af te stellen.
View attachment 459378