De Feyachi RDS 22 van Amazon is hetzelfde als de Bushnell TRS25 voor de helft van de prijs.
Cowichan heeft me bespaard om zoveel tekens te typen. +1 voor wat hij schreef.
Ik heb die Feyachi red dot op Dearth gebruikt {Ik zal een foto opgraven en plaatsen per bewerking} nadat ik besloot dat ik een stap omhoog wilde (naar een vorm van richtkijker) na het gebruik van
Tech Sights oorspronkelijk, voornamelijk voor 25 yards en minder, terwijl ik het geweer leerde kennen (en vóór alle lopende upgrades van het afgelopen jaar ... Magpul X22 Hunter kolf en Bushnell Rimfire 3-9x40mm; een Kidd trigger kit is de volgende).
Het was een ENORME (en verwachte) verbetering ten opzichte van de ijzeren vizieren op 25 yards en minder, maar aangezien ik schiet voor 1" groepen (minute of squirrel head) in plaats van platen, stond het me niet toe om zo nauwkeurig te zijn als ik wilde/nodig had, vooral voor >25 yards. Dus ik heb (uiteindelijk) geüpgraded naar de Bushnell 3-9x (via een Vortex 2-7x32mm).
Maar ik vond de Feyachi echt leuk voor wat het was. Dat was mijn eerste (ooit) red dot, en ik hield van het concept. Als je snel wilt, is red dot zo gemakkelijk; zet die stip gewoon op het doel en haal de trekker over. Geen uitlijning voor/achter nodig. Zelfs met mijn astigmatisme was de stip vrij scherp. (Helderheid op 3 - 4 was meestal precies goed voor mij.)
En ik ben het eens over het onthouden om het vizier uit te zetten (ik gebruikte wat nagellak om een paar parallelle lijnen aan de buitenkant van de helderheidsschakelaar toe te voegen om me visueel te herinneren: verticaal parallel = uit.)
Voor wat de OP wil doen, ben ik het eens met (of steun ik) de aanbeveling voor Feyachi.
Natuurlijk is de Bushnell die het nabootst minstens even goed, en gebaseerd op mijn ervaring met Bushnell vermoed ik beter. (Ik gok op beter glas.) Maar ik zou me niet onder red dotted voelen met een van beide op een 10/22.
_
Toegevoegd door bewerking: Dearth met de Feyachi red dot, in de vroege dagen van glazen vizieren. Het droeg toen nog de Hogue kolf. Ik verkocht de Feyachi aan een vriend aan de overkant van de rivier die ook een 10/22 bezit.