Rimfire Central Firearm Forum banner
  • Whether you're a greenhorn or a seasoned veteran, your collection's next piece is at Bass Pro Shops. Shop Now.

Advertisement
401 - 420 of 707 Posts
Dus eerste post, dacht ik dat ik het beest zou laten zien. Vrij zwevende loop, gepolijste hamer, bout en geleidestangen, Brownells extractor, BSA sweet .22 scope en custom slangenleer, door mijzelf geairbrusht. Foto's doen dit geen recht, ik werk eraan om dat te veranderen.

Image

Het enige dat nog rest is om de loop te laten schroefdraad. He he he

Probeer dit nog eens te plaatsen! Eindelijk klaar met een boyds "2nd" evolution kolf, voor mijn nieuwe #2 597!! Eerste keer dat ik wat kolfwerk probeerde, ik gebruikte Tru-oil en daarna afgewerkt met wat polyurethaan om hopelijk te voorkomen dat het zo snel slijtage vertoont! Nu alleen nog uitzoeken hoe ik de draaibare noppen aan de voorkant het beste kan installeren voor de bipod, dan is het tijd om hem in te lopen!!

Discussion starter · #411 ·
Dus eerste bericht, dacht ik dat ik het beest zou laten zien. Vrij zwevende loop, gepolijste hamer, bout en geleidestangen, Brownells extractor, BSA sweet .22 scope en custom slangenleer, door mijzelf airbrusht. Foto's doen het geen recht, ik werk eraan om dat te veranderen.

Image

Het enige wat nog rest is om de loop te schroeven. He he he
Anaconda of diamondback? Niiiccce. :)

That airbrush work looks absolutely incredible... Do you airbrush for a living or do you just have artful talent?
Gewoon veel overmatig artistiek talent en veel hobby's

Anaconda or diamond back? Niiiccce. :)
Had eigenlijk niets om me op te baseren, het kwam er gewoon zo uit mijn hoofd, dus ik zou zeggen slang...lol

More d-back than Anaconda. Very cool and different. I like it. What kind of netting did you use for the pattern, Slane972, if any?
Het is eigenlijk een damesvisnetpanty (ja, ik voelde me ongemakkelijk om daarvoor te winkelen) Ik koos ervoor om dat te proberen in plaats van de mesh waszakmethode die sommige mensen gebruiken, vooral omdat ik een kleiner patroon wilde, maar het hielp ook om het een beetje beter met de kous te laten vloeien.

Man, ik zou niet moeten posten na deze geweldige schilderbeurten! Nou ja, hier is mijn "Frankenrifle:"
Image

Het is een allegaartje, zelfs qua fabrieksonderdelen: het lijkt de ontvanger te zijn van een stopgezette SS-sporter van een of andere soort (niet zeker), opnieuw voorzien van een relatief nieuwe geblauwde sporterloop, een oude, niet-geschilderde bout en de gelamineerde kolf van een nieuwer bull-barrel model. Wat aftermarket-onderdelen betreft, Tech Sights, VQ target hammer en VQ extractor. Al met al een eenvoudig maar stoer en nauwkeurig veld-/walkabout-geweer.

Mijn 597 VTR...

Oké, dus ik dacht dat ik een foto van mijn 597 VTR zou plaatsen...maar je moet de beeldkwaliteit vergeven, want mijn camera is waardeloos in het maken van foto's binnenshuis. :(

Hoe dan ook, hij heeft een VQ-extractor, een magazijn met 30 patronen, een quad rail handguard, een verhoogd wangstuk, een rood/groen verlichte richtkijker met opklapbare afdekkingen, een bipod, een op quad rail gemonteerde groene laser en een tactische xenon-zaklamp van 90 lumen. :D

Image

Ok, dus ik dacht dat ik een foto van mijn 597 VTR zou plaatsen...maar je moet de beeldkwaliteit vergeven, want mijn camera is waardeloos in het maken van binnenshuis foto's. :(

Hoe dan ook, hij heeft een VQ-extractor, een 30-schots magazijn, een quad rail handguard, een verhoogd wangstuk, een rood/groen verlichte richtkijker met opklapbare afdekkingen, een bipod, een quad rail gemonteerde groene laser & een 90 lumen tactische xenon zaklamp. :D
Wat, geen bekerhouder?

Hier is de mijne

Simpel als het maar kan, maar hier is de mijne:

Image

Dankzij deze site heb ik de hoop dat ik er daadwerkelijk iets mee kan raken, als ik eenmaal de VQ-hamer heb en de loop laat zweven. Dan misschien een Boyd's tacticool kolf, als hij goed schiet.

401 - 420 of 707 Posts