Rimfire Central Firearm Forum banner
  • Whether you're a greenhorn or a seasoned veteran, your collection's next piece is at Bass Pro Shops. Shop Now.

Advertisement

Nieuw bij geweren

473 views 17 replies 18 participants last post by  rwilky78  
#1 ·
Groeten uit Roanoke, VA. Ik ben nieuw op het forum en begin net met .22 geweren. Ik ben al lange tijd IDPA pistoolschutter en ben op zoek naar iets rustigers, maar net zo uitdagend. Is er benchrest of staalschieten in mijn omgeving?

#2 ·
Welkom bij RFC uit Texas. Ik denk dat er veel pistoolschutters hierheen zijn verhuisd. .22's zijn leuk. Ik hoop dat je wat competitieve wedstrijden in je omgeving vindt.

#5 ·
Hallo en welkom bij RFC, ik heb dit gemaakt om je op weg te helpen en je meer op je gemak te voelen op RFC. Als je dit nog niet hebt gedaan, vertel ons dan een beetje over jezelf. Ik ben Tom uit Noord-Illinois.

Waarom pak je geen stoel en ga je even zitten? Als je tijd hebt, kom dan even langs The Watering Hole en praat even. De eerste drank is altijd van het huis. Bekijk de foto van de eerste post voor The Watering Hole en je begrijpt misschien beter hoe je je eerste gratis drankje krijgt. Deze link hieronder zou je daarheen moeten brengen.

https://www.rimfirecentral.com/threads/the-watering-hole.1247871

Als je de regels hebt gelezen, weet je dat je 30 berichten moet hebben om te kunnen kopen of verkopen op de Rimfire Central-marktplaats. Als je probeert je berichtentelling te verhogen, wil je misschien een andere link hieronder bekijken. Je zou ook je lidmaatschap kunnen kopen.

https://www.rimfirecentral.com/threads/word-association-thread.1260425/

Als je een vraag beantwoord wilt hebben, probeer dan naar het juiste forum te gaan om je vraag te stellen. Stel je vragen alsjeblieft niet hier in het introductieforum. Niet zoveel mensen zullen het zien. Het kan even duren om rond te kijken, maar ik weet zeker dat je een plek zult vinden om je vraag te stellen.

Ik begrijp dat mijn bericht aan nieuwe leden bijna altijd hetzelfde is, maar ik meen wat ik hier typ. Als je verdwaald bent of niet zeker weet waar je naar iets moet zoeken, kun je het altijd vragen en ik zal mijn best doen om je te helpen. Bijna iedereen hier is heel open en bereid om je te helpen. Het is een heel goede en zorgzame groep mensen.

PS, Zorg ervoor dat je de regels leest en als je vragen hebt, vraag het dan gewoon, bijna iedereen van ons helpt je graag als we kunnen.

#7 ·