Rimfire Central Firearm Forum banner
  • Whether you're a greenhorn or a seasoned veteran, your collection's next piece is at Bass Pro Shops. Shop Now.

Advertisement

Model 2

323 views 8 replies 6 participants last post by  JEC  
#1 ·
De mogelijkheid hebben om een Model 2 uit 1983 te bemachtigen voor $399. De loop is ingekort tot ongeveer 18" en voorzien van schroefdraad voor een Euro-geluiddemper. Goed of niet goed? De Mansoura de afgelopen weken gebruikt voor een eekhoornprobleem en het werkte geweldig.

#3 ·
De mogelijkheid hebben om een Model 2 uit 1983 te krijgen voor $399. Loop ingekort tot ongeveer 18" en voorzien van schroefdraad voor Euro-onderdrukker. Goed of slecht?
Had de Mansoura de laatste paar weken buiten voor een eekhoornprobleem en het werkte geweldig.
Voor die prijs ben je beter af op Gun Broker of zelfs in de gebruikte geweersectie van Bass/Cabela. Je betaalt ongeveer hetzelfde, maar je krijgt uiteindelijk een veel beter geweer.
OF haal gewoon een van de BRNO Mod 2 (cz452) van Royal TIgger voor ongeveer $250.

#7 ·
Bedankt dat je me van de afgrond hebt gepraat. Ben al een tijdje uit het aankoopspel. Zou de voorkeur geven aan een ongeschonden geweer en zal wachten.
Ik denk dat je op die manier veel gelukkiger zult zijn. Als het 1/2x28 schroefdraad had en $275-300 zou kosten, zou ik vragen waarom je het niet had gekocht. Geen verzamelwaarde meer, maar een mooi geweer waar je mee kunt schieten zonder je schuldig te voelen. Mijn smid rekent $75 om te snijden en te kronen en nog eens $75 om schroefdraad te tappen. Het zou het gewoon niet waard zijn. Ook geen grote fan van de adapters.

#9 ·
Ik heb twee weken geleden in Cabela's gebruikte wapenbibliotheek een zeer schoon Model 2 met 1/2x20 schroefdraad betast. $299. Ik heb het laten liggen ten gunste van een Krico semi-automaat.