Ik wil het gewoon laten zien. Het is een gelamineerde kolf in Mannlicher-stijl. Het wordt aangeboden op een distributeursmodel dat Ruger maakt voor The Shooting Store. Ik ben dol op de zwart/grijze kleuring.
Whether you're a greenhorn or a seasoned veteran, your collection's next piece is at Bass Pro Shops. Shop Now.
Je zult waarschijnlijk moeten blijven wensen. Vrijwel niemand verkoopt een nieuwe 10/22 met Mannlicher-kolf in welke kleur dan ook, Ruger lijkt geen interesse te tonen in het produceren van deze langdurig uitgestelde modellen, geweer of kolf alleen, en de kolfmakers hebben geen nieuwe kolven. Ik heb er eindelijk een besteld bij Richards Microfit Stocks, en ze zeiden dat het 4 - 5 maanden zou duren. En ik heb ook een van de Ruger-kolven in backorder bij een distributeur.Ziet er geweldig uit. Wou dat ik er een had
Altijd al een zwak gehad voor Mannlicher-kolven. Ziet er goed uit. Ik heb er maar één, maar het is een favoriet.Ik wil het gewoon even laten zien. Het is een gelamineerde kolf in Mannlicher-stijl. Het wordt aangeboden op een distributeursmodel dat Ruger maakt voor The Shooting Store. Ik ben dol op de zwart/grijze kleuring. View attachment 409651
Als mijn geheugen me niet in de steek laat, geloof ik dat ze voor Wal Mart zijn geproduceerd ~~JMJ~~Ik wil het gewoon laten zien. Het is een gelamineerde kolf in Mannlicher-stijl. Het wordt aangeboden op een distributeursmodel dat Ruger maakt voor The Shooting Store. Ik ben dol op de zwart/grijze kleuring. View attachment 409651
Als mijn geheugen me niet in de steek laat, werden ze geproduceerd voor Wal Mart ~~JMJ~~
Ruger 10-22 Talon Full Stock Laminate/Stainless (1991) Wal-Mart alleen 1 jaar productie Ruger 10-22 Talon Full Stock Laminate/Stainless (1991) Wal-Mart alleen 1 jaar productie ~~JMJ~~![]()
De mijne is een distributeursmodel dat Ruger maakt voor de schietwinkel.
![]()
Is dat een huidige, want waarschijnlijk 15+ jaar geleden hadden ze die voor WalMart. Ik heb een SS mannlicher met een berken/beuken kolf en was op zoek naar een lam kolf ervoor ~~ RUGER 10-22 "WAL- MART" ~Ik vind de donkere afwerking mooi, het doet denken aan een Styer mil surp kolf
Klopt dat?Er staan er verschillende op Gunbroker voor redelijke prijzen. Iedereen die een hobbyist is, denkt: "Dit ding is zeldzaam, het is speciaal"....Nee, dat is het echt niet. Ruger heeft er letterlijk tienduizenden van gemaakt. Dat is niet de definitie van "zeldzaam". Een originele .45 Luger is zeldzaam.
Ik heb een pistool precies zoals deze. Mijn overleden man wilde de 10-22, dus kochten we hem. Lang verhaal, niet om hier te vertellen, over het feit dat hij vervangen moest worden omdat de loop aan de kolf was gelijmd. Hoe dan ook, ik hoopte de waarde voor dit nauwelijks gebruikte stuk te vinden. Ideeën waar ik kan kijken? Ik moet hier een deel van de wapenkamer kwijtraken.Ik kocht originele Walnut Manlicher 10/22 toen deze in de jaren 60 voor het eerst uitkwam. Mijn schoonzus heeft hem nu. Een paar maanden geleden kreeg ik een mooie in een ruil. Ik zette er een richtkijker op en kan niet klagen over de nauwkeurigheid op 40 meter, hij maakte een gat van 1 inch met een magazijn van 25 patronen. Als ik hem zou houden, zou ik er een Volquartsen hammer kit in zetten. Mijn serieuze 22-geweer voor de jacht was een originele Sporter / K3 richtkijker. Tot de 77/22 uitkwam. De enige 22's die ik had die nieuw genoeg waren om klaar te zijn voor een richtkijker. Ik heb nooit het hart gehad om het origineel te boren en te tappen voor richtkijkers en had geen interesse in spullen die nieuw genoeg waren om voor tip-offs gegroefd te zijn. View attachment 410304
Gaaf pistool. Jammer dat je andere wapens moet afkraken om ervan te genieten.Hier is wat ik zeldzaam noem Mossberg 800CM - 22-250 ~~JMJ~~
Nee, ik snap het, jij bent de zelfbenoemde poortwachter voor wat "speciaal" en/of "zeldzaam" is. 👍 We zouden allemaal een Lawyerman moeten raadplegen voordat we dergelijke termen gebruiken.Colt SAAs zijn "zeldzaam" om precies de redenen die ik heb uiteengezet, die u hebt weggelaten --- lang geleden geproduceerd, hard gebruikt, slijtage etc....
Maar, als je er een wilt? Hier zijn NEGEN PAGINA'S ervan - welk kaliber of welke looplengte wil je?