Rimfire Central Firearm Forum banner
  • Whether you're a greenhorn or a seasoned veteran, your collection's next piece is at Bass Pro Shops. Shop Now.

Advertisement
781 - 800 of 847 Posts
Weet je dat de Accu-Tac instelbaar is voor de breedte op ARCA-rails, toch?
Bij mij was het niet de breedte die het probleem was. Het is bijna alsof de daadwerkelijke zwaluwstaartsnede te hoog of te hoog is, dus het voelt niet alsof hij in de sleuf wil grijpen, maar dat doet hij wel en hij is solide. Het past zeker veel beter op mijn andere chassis.

Ja, maar de klem op de accutac past niet in de MPA-rail. De rail is te hoog uitgesneden op het chassis. Geen van mijn arca-accessoires passen op de rail. Ik kan hem vastklemmen, maar de arca-klem past niet in de rail, dus ik kan de accessoires niet omhoog en de rail schuiven.
Ik heb een Area 419 arca-rail gekocht die voor dit chassis is gemaakt en een verlengde rail heeft, dit werkt geweldig maar is een extra $110.

Ik vraag me af of deze loop in het CZ457 merkchassis past?
CZ heeft nooit een eigen chassis gemaakt. De oudere was volgens mij HB Industries. Daar weet ik niet genoeg van om iets over te zeggen. Misschien kan @Tacoma er iets over zeggen? De nieuwere is een MDT ACC die hier uitvoerig is besproken.

Eindelijk voor de verleiding gezwicht en de L3I loop voor mijn CZ besteld. Na het zien van de resultaten die op deze site zijn geplaatst en Josh's tests op Pursuit of Accuracy was ik ervan overtuigd dat ik het niet waard was om te schieten zonder. Ik hoop dat ik niet 6 maanden hoef te wachten zoals de eerste kopers.

OGR .... Ik kijk uit naar je resultaten.
Mijn slechte keuze van munitie en een tegenwind van 10-15 was een uitdaging voor alle 11 schutters. 300 yds deed ik het helemaal niet goed. De beste jongens met CZ's schoten CCI-munitie met 1235 fps. Ik was verbaasd omdat ik nog nooit CCI-munitie heb geschoten. We gaan terug met andere munitie (CCI) wanneer dit weer kalmeert.

Mijn slechte keuze van munitie en een tegenwind van 10-15 was een uitdaging voor alle 11 schutters. 300 yds deed ik het helemaal niet goed. De beste jongens met CZ's schoten CCI-munitie met 1235 fps. Ik was verbaasd omdat ik nog nooit CCI-munitie schiet. We gaan terug met andere munitie (CCI) wanneer dit weer kalmeert.
Moet CCI Blazer zijn geweest, tenzij er een andere is die die snelheid heeft. Dat is een van de merken die ik in mijn AR22's schiet. Ik heb mijn cyclussnelheid ingesteld van 1100 tot 1300 FPS voor die wapens. Ik heb wel verschillende veren waarmee ik kan overschakelen op sub-rondes, maar ik zou liever gewoon grendelgeweren gebruiken voor onder de 1100 en mijn AR's met rust laten.

Een goede patroon voor die afstand is de Federal Auto Match @1200 FPS.

781 - 800 of 847 Posts