Hoe draag je je eekhoorns in het bos nadat je ze hebt geschoten? In het vroege seizoen, als het warm is, gebruik ik een wasknijper zodat ze lucht kunnen krijgen. Bij koud weer gebruik ik een jachtzak. Wat doe jij?
Whether you're a greenhorn or a seasoned veteran, your collection's next piece is at Bass Pro Shops. Shop Now.
Hoe draag je je eekhoorns in het bos nadat je ze hebt geschoten? In het vroege seizoen, als het warm is, gebruik ik een wasknijper zodat ze lucht kunnen krijgen. Bij koud weer gebruik ik een jachtzak. Wat doe jij?
Nou... eekhoorns houden van...
alles wat je nodig hebt is je mes en je voet, je kunt die eekhoorn in 30 seconden villen met oefening ~~~ youtube had er een video over. ~~JMJ~~Ik droeg een canvas schoudertas met Walmart-zakken erin. Elk bloederig eekhoorntje ging in zijn eigen Walmart-zak.
Ik jaagde niet ver van huis en kwam thuis na het doden van 2 of 3 eekhoorns (soms was het wild nog warm). Eenmaal thuis verwerkte ik de eekhoorns met het gereedschap in mijn werkplaats - bankschroef voor een derde hand indien nodig, een goede scherpe zijkniptang, een goed scherp mes, kranten en zeep en water.
De Walmart-zakken werden verder gebruikt om ongebruikte onderdelen in te bewaren, die dan soms in de houtkachel werden gecremeerd.
Nu schiet ik ze gewoon van de vogelvoeders af.
En de hitte in ~~JMJ~~Hier in Florida gebruik ik een plastic boodschappentas waar ik de handvatten aan elkaar kan knopen. Het houdt de vliegen weg!