Weet iemand iets over de Briley “Raptor” 16,5” ultralichte 10/22-geweerkijker? Het lijkt de lichtste loop te zijn die er is. 10 oz.
Whether you're a greenhorn or a seasoned veteran, your collection's next piece is at Bass Pro Shops. Shop Now.
Ik zal ermee schieten als de lente komt. Op dit moment zijn in Michigan alle buitenschietbanen gesloten.Ik neem aan dat je er een hebt. Schiet ermee en vertel ons iets.
Ik heb er nog niet mee geschoten, maar ik heb gehoord dat het tot nu toe de lichtste isWeet iemand iets over Briley "Raptor" 16,5" ultralichte 10/22 geweerloop? Het lijkt de lichtste loop te zijn die er is. 10 oz.
Dit hopelijk weer tot leven wekken. Heeft iemand gedachten over hun receivers en lopen? Gepaard met een Luth AR lijkt het een mooie opstelling, maar is het de prijs waard?Ik heb er een - niet in een wapen - en alles wat ik kan bijdragen is dat het 12 oz weegt - nog steeds superlichtgewicht natuurlijk, maar niet de geadverteerde - tenminste op het moment dat ik het kocht - 10 oz.
Oh - en de schacht is aan de smalle kant, net als Ruger en Shaw, wat eigenlijk geen probleem is gezien het beoogde gebruik.